Neštetokrat sem se že zgražal nad reklamami, spletnimi trgovinami in stranmi, pa tudi nad izdelki v fizičnih trgovinah, ki so v več jezikih klicali k nakupu ali opisovali lastnosti izdelka in to v polomljeni Slovenščini, Italijanščini in drugih jezikih. Pa ne mislim sploh na tiskarske škrate, ti se mogoče prikradejo včasih tu pa tam. Mislim na dejansko t.i. »google translate« prevajanje opisov artiklov, strani in celo člankov/blogov.

Za lažjo predstavo, bom podal nekaj primerov slabih prevodov.

Leggi tutto...

Smo podjetje iz Primorske regije, ki se ukvarja s povezovanjem Slovenskega in Italijanskega tržišča. Prisotno na trgu dobrih 7 let. Izkušen kolektiv in veliko zunanjih sodelavcev nam omogoča pokrivanje vseh potreb, ki jih podjetje ima pri vstopu na tuj trg.

Naša zgodba

se je kot mnoge, začela s spletno prodajo. Sprva na slovenskem in kasneje, pred dobrimi 7 leti, s pravim uspehom na italijanskem tržišču.Kot spletni prodajalec smo sprva začeli na domačem tržišču, kjer pa kupna moč ljudi kot tudi zanimanje za artikle ni bila po naših pričakovanjih.

Leggi tutto...

Zakaj se je bolj smiselno odločiti za nas v primerjavi z zaposlitvijo delavca za Italijansko tržišče?

To je eno od zelo pogostih vprašanj, odgovor pa je sila enostaven.

Ker je za vas boljše in cenejše.

Vsi vemo kako težko je poiskati pravega kandidata.

Objavljanje razpisa za delo, prebiranje gore nerelevantnih aplikacij kandidatov, vodenje razgovorov in po vsem tem še velika verjetnost, da dobimo neprimernega kandidata.

Zakaj se je bolj smiselno odločiti za nas v primerjavi z zaposlitvijo delavca za Italijansko tržišče?

To je eno od zelo pogostih vprašanj, odgovor pa je sila enostaven.

Leggi tutto...

Najprej zelo kratek odgovor:

Ker boste prodali več!

Italijanski trg je od Slovenskega boljši iz več različnih, povezanih in nepovezanih razlogov. Med glavnimi je zagotovo velikost samega tržišča. Na Italijanskem trgu imate na voljo 60 milijonov kupcev, na slovenskem pa zgolj slaba 2 milijona. Poleg tega so Italijanski kupci veliko bolj naklonjeni impulzivnim, hitrim nakupom, manj razmišljajo kaj in kje bodo kupovali. Ko se jim predstavi zanimiv izdelek ali storitev se za nakup odločijo brez pretiranega premisleka. Za spletne trgovce je to odlična novica!

Leggi tutto...